Klipp och färg i morgon :D

Vad har jag haft för hårfärg?
Min naturliga färg är mörkbrunt vilket jag trivs i väldigt bra.
Men ibland vill man göra om det lite...
För ca 12-13 år sedan (usch va gammal jag blivit)
så hade jag långt hår, gick ner till armbågarna.
Men jag fick ett ryck och klippte av mig det kort, frisören va funeras men jag hade bestämt mig.
Sedan dess har jag haft kort i olika modeller och trivs kanon med det.
Har funderat över att spara, men varför då?
Jag klippte ju av mig mitt långa hår för det är trrråkigt med långt hår.
Till min bal hade jag lila och svart, jag har haft svart och rött, rött och mörkbrunt, rött, guld och mörkbrunt.
Blått, grönt och blont är inget för mig!


Men i morgon ska jag till:
http://www.hairinc.se/

Jag funderar på ett göra mitt mörka hår ännu mörkare och lägga
i koppar, får se hur markerad kopparfärgen ska bli.



De säger ju att färgerna kan bli lite anorlunda när man är gravid men jag chansar...
I värsta fall så får jag väl raka av mig det :D


Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0