Match på tisdag?

I morgon är jag ledig efter att ha jobbat lördag och söndag.


Måste redigera om en dop film jag gjort.... datorn vägrar bränna den på skiva :(
Funderar på att göra det när jag kommer hem ikväll för tobbe ska säkert sova lite inför sin nattkörning
och då kan jag göra lite nytta istället för att ligga i soffan.

Imorgon blir det en sväng till stan, ska byta en "tjockiskjol"
som jag köpt på hm. Den va lite för tajt så det får bli en större storlek.
Ska kolla om jag ska lämna filmen oxå (om jag kunnat bränna ut den på dvd)


Sen har jag messat svärfar om jag kan få gå på hockeyn på tisdag.
Får se om biljetten är kvar...


Jag måste få tag på nått att ha på festerna som kommer framöver...
Va tycks om förslagen nedan?
Jag har tänkt att ha tunikan/klänningen till ett par svarta strumpbyxor/leggings
och ett par svarta stövlar.... 







Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-03 @ 11:50:57
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Annelie

Den översta plommonlila är läcker till svarta leggings och stövlar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0