paket-leverans :D

http://www.binditall.com/PageProtect.html

Nu ska jag hem och fundera över ett album :)
Fick precis levererat 2 st förpackningar med förhålade platsfickor
och 2 st förpackningar med hårdare pärmar att sätta på fram och baksidan....
av albumen jag ska göra. TACK!!!!!

Gjorde ett till förra julen till svärmor, 40 sidor med bilder och text
från när vi va i London och firade hennes 50- års dag.

Men nu ville jag göra två album från scratch.
Så jag kan dekorera så mycket som möjligt.

Tanken är ett till bäbben som är påväg, en sida månad för månad med någon bild,
vikt, längd osv. Det är ju mycket mycket roligare att kika i ett sånt än ett vanligt album.

Det blir ett 12 " album så det blir på "svenska" 30,5 * 30,5 cm.

Jag kommer lägga ut bilder när jag påbörjat detta.
Tyvärr tog jag inga bilder på det jag gjorde till svärmor...


Time for lunch,
Over And Out!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0