pappa fyller år på fredag :)

Så jag har funderat på vad han ska få....
Vi firar inte ojämna födelsedagar längre för vi är så många.
Och fler ska vi bli i familjen när lillen/lillan i magen kikar ut i februari.



(lite suddig bild)
I påsen är en cellofanpåse och i den ligger massa Polly,
pappas favoritgodis :)

Jag har två kort till att göra, men jag gör dom i morgon.
Ett dop-kort och ett grattiskort. (Fått på beställning)

Sen borde jag ta tag i dop presenten till bästa kompisarnas lilla tjej.
Får ta med Tobbe till A6 nästa vecka och kolla läget....


Over And Out!
Ha en fortsatt bra onsdags kväll


Kommentarer
Postat av: Annelie

Lycka till med lilla bäbben i magen, spännande år framåt som väntar för er.

Vilken datum är bäbben beräknad, tänker på om det ska bli en tiger eller hare enligt kinesisk horoskop, eftersom kinesiska nyåret börjar 2 februari.

Kram Annelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0