En uppstämplad som jag missat.... :-)

Hur lätt är det att göra ett Grattiskort till en kille?
Inte så lätt kan jag säga...
Men jag blev nöjd ändå :-)
Det va ett tag sen jag satt vid min sekritär nu.
Men i nedersta lådan har jag två pärmar med uppstämplade motiv och där hittade jag den lilla Magnolia killen.
Så den fick det bli, jag tycker att det finns dåligt med snygga och häftiga pojk-stämplar.
Om man inte ska ha till en 5-åring då men så va inte fallet nu.
Ps. jag har bluddrat texten, därför ser det lite konsigt ut på vissa stället Ds.
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Håller med dig - det är jättesvårt med killkort. Men detta har du ju lyckats superbra med. Jättefint!



Kram

2011-08-20 @ 22:23:48
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: junhe

Hej =) Vilka söta magnolia bilder du har, letar efter uppstämplade magnolia bilder (brudpar, prins, prinsessa, piratpar, groda osv) svårt att hitta...vet du ngt som kan stämpla och sälja? Ha en bra kväll/ Mvh junhe/mangelboden

2011-11-12 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0