passar på medans äggen till kvällens macka kokar....

Jaha då va det den 14 februari :)
Alla hjärtans-dag.
Men jag anser att det ska vara alla hjärtans-dag varje dag!
Ovan ser du det enda "kortet" jag gjort idag.
Det är till min underbare man och Ralph;s pappa :D
Jag har för första gången (skäms lite för att säga det) använt spellbindern som
va med i paketet jag vann i blogg candyn :)
Det blev inte så mycket pysslat efter jul.
Mådde ju inte så jätte bra, hade rätt ont o svårt att sova.
I morgon är sonen fem veckor!
Kan inte fatta det.... Det känns som det va igår svärmor körde in mig....

Just nu kokar äggen som jag ska ha till min
ägg o räkmacka som jag ska göra ikväll.
Va och handlade mat innan och då fick jag syn på en sån macka,
den såg så god ut men kostade 49 kr!!!
Rena rånet då det max va ett halv ägg och kanske 10 räkor...
Så nu gör jag mig en egen.
Förresten, Tobbes present innehåller oxå lindor choklad.
Nått gott att ha till kaffet han dricker när han jobbar natt.
Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0