lätt över-trött...

.... men det är svårt att sova när ryggen värker oavsett vilken sovställning jag intar....
Har haft sömnproblem ett tag nu, inte alls spännande.
Ska till en sjukgymnast för att få lite tips om vad jag kan göra (som jag inte redan gör) för att underlätta
Men men nu är det bara fyra veckor kvar tills det är beräknat att Dede ska kika ut :D
De små kläderna är tvättade och ligger färdiga för användning.
Jag gjort något som de flesta "scrappare" gjort..... Altrat tändsticksaskar ;D
Ovan är det nya stämpel jag köpt på Hildas rum. En större modell av stämpel,
den är redan en av mina favoriter :) Passar till mycket :D
Å fjärilsstansen är oxå en av mina absolut favoriter!
Baksidan på fjärils-asken
Stämpeln kommer från skogstokiga stämplar och det är ett recept på livslång kärlek.
Pappret är från Fika serien :) *I Like*
Vilo-dax, Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Oooo, vilka ljuvliga tändsticksaskar - ljuvligt underbart papper du använt till den översta! Och fjärilsbakgrunden...:)

Supergulligt med små recept på tags, så där!!!



Till "brevlådan" gjorde jag bara en egen liten modell som skulle passa just det kortet. Kan maila dig en liten skiss om du vill?



Ha en fin helg - och hoppas du får sova lite!



Kram

2011-01-07 @ 16:00:45
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: Karin

Du får jätte gärna maila mig en modell!



[email protected]



Tack! Och en trevlig helg till dig oxå :)

kram

2011-01-07 @ 16:59:00
URL: http://scrappkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0