En fågelholk va beställd, nästa lucka tack :D

När jag låg i sängen igår så tänkte jag... Åka till Hildas, inte åka till Hildas... osv.
Men det slutade med att jag va där kl 10.00. Och det va tur för sen fylldes den lilla butiken med pyssel-sugna som ville fylla på sina förråd :)
När jag kom hem så hade tobbe varit å handlat, det stod bacon inlindad köttfärslimpa med potatis, sås o lingon på menyn, mums!
Efter middagen så blev det en liten stund vid sekretären och jag gjorde en holk som jag fått på beställning.
Så jag fick användning för min nya Spellbinder som jag köpte på Hildas Rum
Jag är väldigt nöjd :D Handlade en del papper på Hildas, några mini rosor, lite metallblommor och så ett Glad Sommar paket till min pysselkompis Mia :)
Ha en bra lörda, ikväll blir det grill!
Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Supersöt holk! Kul att se nya sätt att använda spellisar på! Och jätteroligt att vara ute på Hildas idag, det blev en ganska tung kasse extra när jag åkte därifrån...varför kan man aldrig vara där utan att handla...?:)



Kram

2011-07-02 @ 18:21:29
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/
Postat av: Angelika

Roligt att du kom idag! Och förlåt för strulet, bara maila så ska jag fixa det!

Kram A

Postat av: Karin/scrappkarin

Tack snälla Linda, ja de är roliga att göra och sedan hänga på en blomma istället för kort. Det går inte att åka till Hildas utan att handla!



Angelica, har mailat dig nu :)

Ha en skön semester!



Kram på er båda! å tack för igår även fast det blev en kort visit...

2011-07-03 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0