förmiddags pyssel.

Efter frukost så gick jag o Ralph in i Pyssel o Lek-rummet som vi kallar det.
Jag skulle fortsätta på bröllopskortet jag började på igår.
Det ska ges bort som ett postogram.
Så här blev resultatet, men jag måste bli bättre på att använda mina spellisar!
Det hade gjort kortet ännu mer piffigare....
Så här blev framsidan, med lite spets och en text.
Gillar verkligen detta pappret så jag ville inte dekorera mer.
Insidan blev så här, till vänster står hälsningen men eftersom de inte gift sig än så ville jag inte ta kort på det :) I fall att menar jag....
Over And Out!
Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Ida H

Superfint! Är det Hilda papper?

Kommer bli kalasbra att ge bort som postogram.

Själv har jag scrapptorka...måste göra ett bröllops kort & ett födelsedag...

Kom förbi m stämpeln då du hinner.

Kram Ida

2011-07-03 @ 19:30:59
URL: http://scrappida.blogg.se/
Postat av: Karin/scrappkarin

Jag kommer med stämpel i morgon, är ni inte hemma så lägger jag den i brevlådan :D



Pappret är från Hildas. Jag har pyssel-tokeri, vill bara pyssla hela tiden, men det går ju inte riktigt....

2011-07-03 @ 20:37:04
Postat av: Helena

Superfint kort! Ibland behöver man inte ha nåt målat motiv, det är som du säjer, pappret är så fint så det räcker!



Kram Helena

2011-07-11 @ 07:37:52
URL: http://helenaskort.blogg.se/
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Karin - vilket underbart bröllopskort! Superfint när dekorationerna ligger i vikningen, så att det blir fint både på framsida och insida samtidigt!



Och tack söta du, för rara ord på bloggen - blev så himla glad!



Kram

2011-07-12 @ 10:54:20
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0