min brorsdotter fyller snart åtta! åtta?!? vart tog dom åren vägen....

Hon har önskat sig pengar till en sadel så vi får se vad vi kan åstakomma.
Men till och börja med så har jag gjort denna box som hon ska få, valde rosa och lila för hon är en liten prinsess.
Eller liten va väl fel ;-) för hon börjar bli stor!
Sen har jag fått ett litet uppdrag, kan man kalla det så? Ja det tror jag...
Det kommer från; Linda http://piecesbypieces.blogg.se/
Åtta saker om mig själv då:

1. Träffade min man på en bilparkering
2. Mycket stolt mamma till en liten Ralph :)
3. Har börjat lite bättre på både kosthållning och motion :P
4. Gillar att pyssla och i det inkluderas bakning och matlagning oxå :D
5. Enda tjejen av 4a syskon (har tre storebröder)
6. Älskar våren och allt som tillhör (fika på balkongen, planera blommor osv.)
7. Har en väldigt blandad spel-lista som innehåller både hårdrock, opera och dance
8. Har planer på att "flytta hem" igen till mina föräldrars gård och bygga hus med min lilla familj (har skickat in om bygglov)
Over And Out!
ps. ikväll ska Ralph och jag inviga mias nya bord i hennes pysselrumm ds.
får ladda skötväskan för vi kommer "nog" pyssla lite oxå :D ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vart tar åren vägen - mina barn är inte små längre och jag fattar ingenting!:) Lika underbar box denna, som den förra - vilket otroligt arbete du måste lägga ner. Men superfint blir det!



Kram Linda

2011-03-17 @ 13:50:41
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0