Scones och hemmagjord marmelad :D

tisdag kväll kommer ett kompis par (robban och eva) och deras lilla tjej tyra till oss på kvällen.
De ska fika och kolla på dop filmen jag redigerat.
Idag har suttit och funderat lite över vad vi ska bjuda på.

Men det slutgiltiga svaret blir Scones.
Ska ev baka eller köpa några frallor oxå ifall...

I morgon är jag ledig så jag ska rensa med stort R i våra garderober :)
Och samtidigt ska jag lägga in en film som ska redigeras och
koka lite olika marmelader.
Bla jordgubbar med stjärnanis
Och även blåbärsmarmelad med lite färsk ingefära.





Det ihop med lite smör och ost på nybakta scones tror jag kan bli riktigt gott!
Men det blir lite rostbiff och räkröra för de som önskar det oxå.

Åh jag längtar redan till tisdag,
massa tända ljus, trevligt besök och god kvällsmat/fika.


Over And Out!


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0