till en liten tjej :)

När lilleman och jag ätit lunch på pappa tobbes jobb så gick vi till Ica
för att handla, Ralph somnade och vaknade så klart när vi kom hem :)
Mätt o go somnade han om och jag tänkte oxå sova lite men det va stop,
jag kunde inte somna...
Så jag satte mig vid pysselbordet lite och gjorde ett par tjej-skor.
Tycker att de blev rätt bra.
Spetsen som sitter i nederkant fick jag av mamma igår. Tack!!!
Skorna ska bindas ihop med ett band och så ska jag sätta dit en Tag med text
men det får bli en annan dag för...
...... snart vaknar nog lilleman <3 , bäst att jag plockar ihop pysselgrejerna innan dess :)
Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Linda/Pieces by Pieces

Hur sockersötsljuvliga var inte dessa små skor!!!! Heeelt underbara!



Kram

2011-04-05 @ 14:12:34
URL: http://piecesbypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0