det va ett tag sen sist...

Men igår ringde telefonen, min goa vän Mia rullade in med sin bil på gården och kom upp med ett paket :D
I cellofanpåsen fanns pappar, band och lite dekorationer. Tusen Tusen Tack vännen!
Så idag har jag gjort ett kort med hjälp av pappret och en del av bandet jag fick.
Och så här blev resultatet:
Jag har använt en av mina spellbinders, vilket jag inte är så duktig på :) Måste bli bättre!
På den vita lappen ska hälsningen stå.
Jag önskar Dig en fortsatt bra dag och kväll!

Kommentarer
Postat av: Annelie-Singapore

Här är vi lite klyvna eftersom Tommy på jobbet har både McLaren, Infintity (Redbull), Renault.

Men vi håller på personen Fernando Alonso för vilket märke han än kör. Så Heja Alonso. Angelica håller på Button och Micke på Vettel.

Även Bentley, Land Rover, Jaguar och så klart VOLVO ingår i Tommys jobb.

Men härlig att vara delägare av en redbull trots allt.



Ha en bra söndag och hoppas att du kan se live från Singapore och oss.

Kram till dig och familjen!

2011-09-25 @ 13:08:29
URL: http://sandberg2singapore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0